Veelgestelde vragen:

Moet ik op voorhand een afspraak maken?

Ja, dit kan telefonisch, of makkelijk zelf via de online agenda.

Ik vind geen geschikt moment in de online agenda?

U mag me steeds telefonisch contacteren wanneer u geen geschikt momentje vindt. We bekijken samen of er eventueel een andere mogelijkheid is.

Kan ik een online gemaakte afspraak annuleren?

Nee, dit kan u niet zelf. Hiervoor dient u mij steeds telefonisch te contacteren. Gelieve optijd te annuleren wanneer u verhinderd bent.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja, er zijn leuke cadeaubonnen te verkrijgen. De waarde van de cadeaubon kan je zelf bepalen.

Wat zijn de betaalmogelijkheiden?

Betalingen kunnen contant of via payconiq afgerekend worden.

Ik wil graag mijn product hervullen?

Wist je dat je hiervoor een momentje kan reserveren in de online agenda? Je mag mij ook steeds telefonisch contacteren om een momentje af te spreken...

Met welk merk werkt u?

Ik werk met de producten van Hairborist.

 


Hebt u een andere vraag? Contacteer me dan gerust.